Drakkar Oseberg - Ships of Pavel Nikitin
Drewniany model statku Drakkar "Oseberg" firmy Ships of Pavel Nikitin
Drewniany model statku Drakkar "Oseberg" firmy Ships of Pavel Nikitin Drewniany model statku Drakkar "Oseberg" firmy Ships of Pavel Nikitin Drewniany model statku Drakkar "Oseberg" firmy Ships of Pavel Nikitin Drewniany model statku Drakkar "Oseberg" firmy Ships of Pavel Nikitin Drewniany model statku Drakkar "Oseberg" firmy Ships of Pavel Nikitin Drewniany model statku Drakkar "Oseberg" firmy Ships of Pavel Nikitin Drewniany model statku Drakkar "Oseberg" firmy Ships of Pavel Nikitin Drewniany model statku Drakkar "Oseberg" firmy Ships of Pavel Nikitin Drewniany model statku Drakkar "Oseberg" firmy Ships of Pavel Nikitin Drewniany model statku Drakkar "Oseberg" firmy Ships of Pavel Nikitin Drewniany model statku Drakkar "Oseberg" firmy Ships of Pavel Nikitin Drewniany model statku Drakkar "Oseberg" firmy Ships of Pavel Nikitin Drewniany model statku Drakkar "Oseberg" firmy Ships of Pavel Nikitin

Drakkar Oseberg - Ships of Pavel Nikitin

Ships of Pavel Nikitin

PN DROS002

770,00 zł
Niedostępny

Szczegóły

Dane modelu:

  • Skala: 1/25
  • Długość: 865 mm
  • Szerokość: 430 mm
  • Wysokość: 480 mm
  • Konstrukcja wręgowa
  • Waga modelu: 4Kg

Model do sklejania zawiera wszystkie elementy potrzebne do budowy modelu, w tym m.in.:

  • Instrukcję "krok po kroku" w języku rosyjskim i angielskim.
  • Elementy wycięte laserowo
  • Dodatki drewniane i metalowe
  • Nici na olinowanie

Model drewniany żaglowca nie zawiera lakieru, kleju i farb.

Niektóre detale modelu wymagają pomalowania.

PN DROS002

Opis

Długość modelu
81 - 90 cm
Skala
1/21 - 1/40
1/48
Konstrukcja kadłuba
Poszycie na wręgach
Gotowe żagle
Nie

Opis

Niniejsza łódź wikingów została znaleziona w norweskiej miejscowości Oseberg w 1903 roku. Wrak spoczywał na podłożu z niebieskiej gliny i przykryty był darnią oraz kamieniami. Łódź Oseberg została zbudowana w ostatniej połowie lat IX wieku a zakopano ją około 50 lat później. Statek jest starszy o 50 do 100 lat od podobnych łodzi wikingów odnalezionych współcześnie. Głębokie zanurzenie w połączeniu z napędem żaglowym czyniło łódź stosunkowo niebezpiecznym.