Rozdział I
Postanowienia wst─Öpne

┬ž 1
Postanowienia og├│lne

1. Sklep internetowy (e-sklep) MODELNET.PL (dalej ÔÇ×SklepÔÇŁ) prowadzi sprzeda┼╝ detaliczn─ů za po┼Ťrednictwem Internetu na obszarze Unii Europejskiej.

na podstawie niniejszego Regulaminu (dalej ÔÇ×RegulaminÔÇŁ).

2. Regulamin okre┼Ťla zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a tak┼╝e prawa i obowi─ůzki W┼éa┼Ťciciela Sklepu i Klient├│w.

3. Przed rozpocz─Öcie korzystania ze Sklepu Klient jest zobowi─ůzany zapozna─ç si─Ö z niniejszym Regulaminem, a rozpocz─Öcie korzystania ze Sklepu jest r├│wnoznaczne z akceptacj─ů wszystkich jego postanowie┼ä. Regulamin jest integraln─ů cz─Ö┼Ťci─ů umowy sprzeda┼╝y zawieranej z Klientem.

4. W┼éa┼Ťcicielem Sklepu jest: Andrzej Mierzejewski dzia┼éaj─ůcy pod firm─ů MODELNET Andrzej Mierzejewski wpisanej do ewidencji dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta Rumi pod numerem 10669, NIP 5882106877, REGON 220338705, z siedzib─ů Rumia (84-230), ul. Bony 28

5. Umowy w Sklepie internetowym s─ů zawierane w j─Özyku polskim.

6. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie s─ů nowe

7. Zamieszczone w Sklepie zdj─Öcia towar├│w mog─ů odbiega─ç kolorystycznie od kolor├│w rzeczywistych towaru z uwagi na r├│┼╝n─ů konfiguracj─Ö sprz─Ötu komputerowego Klient├│w.

┬ž 2
Definicje

Na potrzeby niniejszego Regulaminu poni┼╝sze poj─Öcia oznaczaj─ů:

a)┬áRegulamin┬áÔÇô niniejszy regulamin dzia┼éalno┼Ťci Sklepu internetowego,

b)┬áSprzedawca┬áÔÇô w┼éa┼Ťciciel Sklepu,

c)┬áSklep┬áÔÇô prowadzony przez Sprzedawc─Ö serwis sprzeda┼╝y on-line, dost─Öpny dla Klient├│w, w ramach kt├│rego Klient ma mo┼╝liwo┼Ť─ç nabywania Towar├│w. Sklep internetowy dost─Öpny jest na stronie: http://www.modelnet.pl

d)┬áFormularz zakupu┬áÔÇô skrypt b─Öd─ůcy cz─Ö┼Ťci─ů sklepu s┼éu┼╝─ůcy do z┼éo┼╝enia zam├│wienia przez Klienta,

e)┬áTowar┬áÔÇô produkt/y oferowany/e Klientowi przez Sprzedawc─Ö za po┼Ťrednictwem Sklepu internetowego,

f)┬áKlient┬áÔÇô osoba fizyczna, kt├│ra uko┼äczy┼éa 18 lat i jest zdolna do zawierania wi─ů┼╝─ůcych um├│w lub osoba prawna b─ůd┼║ inny podmiot zdolny do zawierania um├│w.

g)┬áKonsument┬áÔÇô osoba fizyczna dokonuj─ůca z przedsi─Öbiorc─ů czynno┼Ťci prawnej ÔÇô zakupu ÔÇô niezwi─ůzanego bezpo┼Ťrednio z prowadzon─ů przez ni─ů dzia┼éalno┼Ťci─ů gospodarcz─ů lub zawodow─ů.

┬ž 3
Wymagania techniczne

1. Do wsp├│┼épracy z systemem teleinformatycznym Sprzedawcy wymagane jest posiadanie przez Klienta urz─ůdzenia pod┼é─ůczonego do Internetu z zainstalowan─ů dowoln─ů przegl─ůdark─ů internetow─ů obs┼éuguj─ůc─ů stron─Ö kodow─ů UFT-8 (i ewentualnie arkuszami styl├│w, dzi─Öki czemu portal sklepu internetowego b─Ödzie wygl─ůda┼é przejrzy┼Ťcie); nie jest wymagane instalowanie dodatkowych rozszerze┼ä lub wtyczek.

2. Do dokonania zakup├│w w Sklepie wymagane jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej (skrzynki elektronicznej).

┬ž 4
Ceny i oferty promocyjne

1. Wszystkie ceny Towar├│w podane na stronie internetowej Sklepu s─ů cenami brutto (zawieraj─ů podatek VAT).

2. Wi─ů┼╝─ůca dla stron transakcji jest cena widniej─ůca przy Towarze w momencie z┼éo┼╝enia zam├│wienia przez Klienta.

3. Sprzedawca zastrzega, i┼╝ produkty umieszczone w kategorii ÔÇ×PromocjaÔÇŁ oraz ÔÇ×Wyprzeda┼╝ÔÇŁ w oferowanych tam cenach dost─Öpne s─ů do wyczerpania zapas├│w.

Rozdział II
Składanie i realizacja zamówienia

┬ž 1
Warunki składania zamówień i zawarcie umowy sprzedaży

1. Klient, sk┼éadaj─ůc zam├│wienie w Sklepie, jednocze┼Ťnie o┼Ťwiadcza, ┼╝e zapozna┼é si─Ö z Regulaminem i akceptuje zawarte w nim postanowienia.

2. Zam├│wienia w Sklepie mo┼╝na sk┼éada─ç przez ca┼é─ů dob─Ö, we wszystkie dni roku.

3. Zawarto┼Ť─ç witryny internetowej Sklepu stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, a zatem samo z┼éo┼╝enie zam├│wienia przez Klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy.

Zam├│wienia w Sklepie Klient mo┼╝e sk┼éada─ç w nast─Öpuj─ůcy spos├│b:

a) poprzez formularz dost─Öpny na stronie internetowej Sklepu,

b) e-mailem na adres dost─Öpny na stronie internetowej Sklepu.

5. W trakcie procesu rejestracji wymagane jest wyra┼╝enie zgody na przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedawc─Ö danych osobowych podanych podczas rejestracji oraz w zam├│wieniach, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182).

6. Klient sk┼éada Sprzedawcy zobowi─ůzanie w momencie, kiedy akceptuje zam├│wienie, klikaj─ůc ikon─Ö ÔÇ×Zam├│wienie z obowi─ůzkiem zap┼éatyÔÇŁ.

7. Po wysłaniu zamówienia Klient otrzymuje od Sprzedawcy potwierdzenie otrzymania zamówienia, czyli e-mail, który potwierdza otrzymanie zamówienia wraz z nadanym mu numerem oraz informacjami, tj.:

ÔÇô dane Sprzedawcy i poszczeg├│lne pozycje zam├│wienia,

ÔÇô ┼é─ůczna cena brutto,

ÔÇô spos├│b i termin zap┼éaty,

ÔÇô spos├│b i termin realizacji zam├│wienia,

ÔÇô prawo odst─ůpienia od umowy ÔÇô wz├│r pouczenia o odst─ůpieniu od umowy stanowi┬áZa┼é─ůcznik nr 1┬ádo niniejszego Regulaminu,

ÔÇô informacja konsumencka.

8. Potwierdzenie otrzymania zamówienia potwierdza fakt, że do Sprzedawcy wpłynęło zamówienie Klienta.

9. Po przygotowaniu zam├│wienia i otrzymaniu zap┼éaty (w przypadku wyboru przez Klienta p┼éatno┼Ťci za pobraniem otrzymanie zap┼éaty nie jest wymagane) Sprzedawca prze┼Ťle do Klienta w formie emaila┬ápotwierdzenie realizacji zam├│wienia┬ái rozpocznie wysy┼ék─Ö zam├│wienia do Klienta.

10. Wysyłka potwierdzenia realizacji zamówienia potwierdza zawarcie pomiędzy stronami umowy sprzedaży.

11. Status zam├│wienia Klient mo┼╝e ┼Ťledzi─ç na swoim koncie w zak┼éadce ÔÇ×Zam├│wieniaÔÇŁ.

12. Zam├│wienia realizowane b─Öd─ů na adres znajduj─ůcy si─Ö na terenie Unii Europjeskiej

13. Sklep zastrzega sobie mo┼╝liwo┼Ť─ç potwierdzenia przyj─Öcia zam├│wienia poprzez kontakt telefoniczny lub poczt─ů elektroniczn─ů oraz weryfikacji danych konsumenta. Sklep zastrzega sobie mo┼╝liwo┼Ť─ç anulowania zam├│wienia w przypadku braku mo┼╝liwo┼Ťci kontaktu z Klientem.

 

14. Czas realizacji zam├│wienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji p┼éatno┼Ťci

 

┬ž 2
Spos├│b p┼éatno┼Ťci

1. Klient ma do wyboru nast─Öpuj─ůce formy p┼éatno┼Ťci:

a) podmiotem ┼Ťwiadcz─ůcym obs┼éug─Ö p┼éatno┼Ťci online w zakresie p┼éatno┼Ťci kartami jest serwis Przelewy 24 oraz Blue Media S.A.

b) zwyk┼éym przelewem na rachunek bankowy, z zastrze┼╝eniem i┼╝ w tytule zap┼éaty nale┼╝y poda─ç numer zam├│wienia oraz dopisa─ç ÔÇ×P┼éatno┼Ť─ç ze sklepu internetowegoÔÇŁ,

c) ÔÇ×Dost─Öpne formy p┼éatno┼Ťci:

Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* MaestroÔÇŁ

d) za pobraniem ÔÇô z zastrze┼╝eniem, i┼╝:┬áprzy wyborze dostawy przesy┼ék─ů kuriersk─ů ÔÇô p┼éatno┼Ť─ç nale┼╝y ui┼Ťci─ç got├│wk─ů, przekazuj─ůc j─ů kurierowi w momencie dostawy przesy┼éki,

e) zakup na raty w systemie ratalnym przy współpracy z:

  • Credit Agricole Bank Polska S.A

  • Santander Consumer Bank

 

 

2. Zam├│wienia niepotwierdzone lub nieop┼éacone (za wyj─ůtkiem opcji ÔÇô ÔÇ×za pobraniemÔÇŁ) przez Klienta w ci─ůgu 7 dni od chwili z┼éo┼╝enia zam├│wienia b─Öd─ů automatycznie anulowane.

┬ž 3
Termin p┼éatno┼Ťci

1. W razie wyboru p┼éatno┼Ťci przelewem elektronicznym lub kart─ů kredytow─ů Klient zobowi─ůzany jest zap┼éaci─ç za produkty i koszt dostawy w terminie 4 dni od dnia przyj─Öcia zam├│wienia przez Sprzedawc─Ö.

2. Za datę zapłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

3. W razie braku zap┼éaty pe┼énej ceny w terminie Sprzedawca mo┼╝e anulowa─ç zam├│wienie Klienta, o czym Klient zostanie poinformowany. Je┼╝eli Klient zap┼éaci┼é cz─Ö┼Ť─ç ceny, Sprzedawca zwraca mu ca┼é─ů wp┼éacon─ů kwot─Ö.

4. Dokonuj─ůc p┼éatno┼Ťci przelewem elektronicznym, w tytule przelewu nale┼╝y poda─ç numer zam├│wienia nadany przez Sprzedawc─Ö.

5. W razie niepodania w tytule przelewu numeru zam├│wienia Sprzedawca podejmuje starania w celu ustalenia tego numeru, w szczeg├│lno┼Ťci kontaktuje si─Ö z Klientem. W razie niemo┼╝liwo┼Ťci ustalenia numeru zam├│wienia do danego przelewu Sprzedawca zwraca wp┼éacon─ů kwot─Ö na rachunek bankowy, z kt├│rego zosta┼é nadany przelew, a zam├│wienie jest anulowane.

┬ž 4
Realizacja zam├│wienia

1. Sprzedawca o┼Ťwiadcza, i┼╝ do┼éo┼╝y wszelkich stara┼ä, aby zam├│wienie Klienta zosta┼éo zrealizowane w ci─ůgu 12 godzin, licz─ůc od nast─Öpnego dnia roboczego po otrzymaniu przez Sprzedawc─Ö p┼éatno┼Ťci.

2. Warunek dokonania p┼éatno┼Ťci nie obowi─ůzuje w sytuacji, gdy Klient dokonuje p┼éatno┼Ťci za pobraniem.

3. Sprzedawca o┼Ťwiadcza, i┼╝ maksymalny termin realizacji zam├│wienia nie powinien przekroczy─ç 1dnia, z tym zastrze┼╝eniem, i┼╝ w przypadku chwilowego braku zam├│wionego Towaru w Sklepie internetowym czas ten mo┼╝e si─Ö wyd┼éu┼╝y─ç, jednak nie d┼éu┼╝ej ni┼╝ trzydzie┼Ťci dni od dnia zawarcia umowy.

4. W sytuacji gdy Sprzedawca nie jest w stanie zrealizowa─ç ca┼éego zam├│wienia, Klient ma prawo wyboru, czy zrealizuje zam├│wienie tylko w cz─Ö┼Ťci, czy rezygnuje z zam├│wienia.

5. Dowodem zakupu w przypadku Klient├│w b─Öd─ůcych konsumentami jest paragon.

6. Dowodem zakupu dla Klient├│w nieb─Öd─ůcych konsumentami jest faktura VAT.┬á

7. Na ┼╝yczenie Klienta b─Öd─ůcego konsumentem Sprzedawca wystawi faktur─Ö VAT. Pro┼Ťb─Ö o wystawienie faktury VAT nale┼╝y zg┼éosi─ç w polu: Uwagi.

┬ž 5
Korekta zam├│wienia

1. Korekty do zam├│wie┼ä sk┼éadane mog─ů by─ç wy┼é─ůcznie do momentu wys┼éania do Klienta potwierdzenia wysy┼éki ze sklepu

2. Korekty mo┼╝na dokona─ç, wysy┼éaj─ůc e-mail na adres┬ámodelnet@modelnet.pl┬álub kontaktuj─ůc si─Ö ze Sprzedawc─ů pod nr tel. 730 719 726 (koszt po┼é─ůczenia wg stawki operatora). Dokonuj─ůc korekty, Klient zobowi─ůzany jest poda─ç numer zam├│wienia.

┬ž 6
Spos├│b i koszty dostawy Towaru

1. Klient mo┼╝e wybra─ç nast─Öpuj─ůce formy dostawy zam├│wionego towaru:

a) odbi├│r osobisty we wskazanym punkcie Sprzedawcy ┬á(po wcze┼Ťniejszym op┼éaceniu zam├│wienia) ÔÇô bezp┼éatnie,

b) zam├│wienie powy┼╝ej kwoty 1000,00 z┼é., wysy┼éane s─ů na koszt sklepu,

b) przedp┼éata - dostawa za po┼Ťrednictwem firmy kurierskiej DPD ÔÇô koszt 14,00 z┼é,

c) pobranie - dostawa za po┼Ťrednictwem firmy kurierskiej DPD ÔÇô koszt 18,00 z┼é,

d) dostawa za po┼Ťrednictwem sieci paczkomat├│w 24/7 ÔÇô koszt 12,00 z┼é,

 

2. Koszt dostawy ponosi Klient, chyba ┼╝e Sprzedawca okre┼Ťli odmiennie w Sklepie.

3. Przed odebraniem przesy┼éki od kuriera Klient zobowi─ůzany jest sprawdzi─ç, czy opakowanie nie uleg┼éo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesy┼éki nosi znamiona uszkodzenia, nale┼╝y nie przyjmowa─ç przesy┼éki i w obecno┼Ťci kuriera sporz─ůdzi─ç protok├│┼é szkody oraz skontaktowa─ç si─Ö jak najszybciej ze Sprzedawc─ů w celu wyja┼Ťnienia sprawy.

4. Po odebraniu przesy┼éki w paczkomacie Klient zobowi─ůzany jest sprawdzi─ç, czy opakowanie nie zosta┼éo uszkodzone. Je┼Ťli taka sytuacja zaistnia┼éa, Klient zobowi─ůzany jest sprawdzi─ç, czy zawarto┼Ť─ç przesy┼éki nie zosta┼éa uszkodzona. Je┼Ťli zawarto┼Ť─ç jest uszkodzona, Klient powinien z┼éo┼╝y─ç reklamacj─Ö, kieruj─ůc si─Ö wskaz├│wkami pojawiaj─ůcymi si─Ö na wy┼Ťwietlaczu paczkomatu.

 Rozdział III
Odpowiedzialno┼Ť─ç za Towar i reklamacje

┬ž 1
Odpowiedzialno┼Ť─ç za wady rzeczy

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny wzgl─Ödem Klienta, je┼╝eli sprzedany towar ma wad─Ö fizyczn─ů (r─Ökojmia).

2. Wada fizyczna polega na niezgodno┼Ťci rzeczy sprzedanej z umow─ů. W szczeg├│lno┼Ťci rzecz sprzedana jest niezgodna z umow─ů, je┼╝eli:

1) nie ma w┼éa┼Ťciwo┼Ťci, kt├│re rzecz tego rodzaju powinna mie─ç ze wzgl─Ödu na cel w┬áumowie oznaczony albo wynikaj─ůcy z okoliczno┼Ťci lub z przeznaczenia;

2) nie ma w┼éa┼Ťciwo┼Ťci, o kt├│rych istnieniu sprzedawca zapewni┼é kupuj─ůcego, w tym przedstawiaj─ůc pr├│bk─Ö lub wz├│r;

3) nie nadaje si─Ö do celu, o kt├│rym kupuj─ůcy poinformowa┼é sprzedawc─Ö przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zg┼éosi┼é zastrze┼╝enia co do takiego jej przeznaczenia;

4) zosta┼éa kupuj─ůcemu wydana w stanie niezupe┼énym.

3. Sprzedawca odpowiada za niezgodno┼Ť─ç towaru z umow─ů jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed up┼éywem dw├│ch lat od wydania tego Towaru Klientowi. Termin ten biegnie na nowo w razie wymiany produktu.

4. W razie niezgodno┼Ťci towaru z umow─ů Klient najp├│┼║niej w terminie roku od dnia stwierdzenia tej niezgodno┼Ťci jest zobowi─ůzany wys┼éa─ç zawiadomienie (o┼Ťwiadczenie) o stwierdzonej niezgodno┼Ťci na adres Sprzedawcy, wskazany w Rozdziale 1 ┬ž 1 Regulaminu. Dla zachowania terminu wystarczy wys┼éanie zawiadomienia (o┼Ťwiadczenia) przed jego up┼éywem. Klient zobowi─ůzany jest sporz─ůdzi─ç na pi┼Ťmie opis stwierdzonej niezgodno┼Ťci Towaru z umow─ů oraz wskaza─ç zakres roszczenia (patrz pkt 5).

5. Je┼╝eli rzecz sprzedana ma wad─Ö, Klient mo┼╝e:

a) ┼╝─ůda─ç wymiany rzeczy na woln─ů od wad,

b) ┼╝─ůda─ç usuni─Öcia wady,

c) ┼╝─ůda─ç obni┼╝enia ceny,

d) odst─ůpi─ç od umowy, chyba ┼╝e Sprzedawca niezw┼éocznie i bez nadmiernych niedogodno┼Ťci dla Klienta wymieni rzecz wadliw─ů na woln─ů od wad albo wad─Ö usunie.

6. Sprzedawca jest obowi─ůzany ÔÇô na sw├│j koszt ÔÇô wymieni─ç rzecz wadliw─ů na woln─ů od wad albo usun─ů─ç wad─Ö w rozs─ůdnym czasie bez nadmiernych niedogodno┼Ťci dla Klienta. Przyjmuje si─Ö, i┼╝ termin ten wynosi do 14 dni.

5. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodno┼Ťci Towaru z umow─ů Klient mo┼╝e z┼éo┼╝y─ç reklamacj─Ö
lub wysłać na koszt Sprzedawcy reklamowany Towar na adres: MODELNET Andrzej Mierzejewski, 84-230 Rumia, ul. Bony 28

6. Klient odsy┼éaj─ůcy reklamowany Towar do Sprzedawcy jest zobowi─ůzany do za┼é─ůczenia pisemnego o┼Ťwiadczenia zawieraj─ůcego nast─Öpuj─ůce dane: dane reklamuj─ůcego ÔÇô imi─Ö i nazwisko, dok┼éadny adres zamieszkania oraz adres e-mail, dat─Ö nabycia Towaru, nazw─Ö Towaru, cen─Ö nabycia, dok┼éadnie opisan─ů wad─Ö oraz okoliczno┼Ťci jej powstania, ┼╝─ůdania reklamuj─ůcego. Sk┼éadaj─ůc reklamacj─Ö, Klient zobowi─ůzany jest r├│wnie┼╝ do za┼é─ůczenia dowodu sprzeda┼╝y ÔÇô najlepiej orygina┼éu lub kopii paragonu lub faktury VAT lub innego niebudz─ůcego w─ůtpliwo┼Ťci dowodu zakupu. Gotowy formularz reklamacyjny stanowi┬áZa┼é─ůcznik nr 2┬ádo niniejszego Regulaminu.

7. W przypadku jakichkolwiek w─ůtpliwo┼Ťci zwi─ůzanych z procedur─ů sk┼éadania reklamacji Klient mo┼╝e uzyska─ç wskaz├│wki, dzwoni─ůc pod numer telefonu 730 719 726.

┬ž 2
Odst─ůpienie od umowy konsumenta

1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827) Klient b─Öd─ůcy konsumentem, kt├│ry zakupi┼é towar na odleg┼éo┼Ť─ç ÔÇô za po┼Ťrednictwem sklepu internetowego ÔÇô ma prawo do odst─ůpienia od umowy bez podawania przyczyn w terminie 14 dni (do zachowania terminu wystarczy wys┼éanie o┼Ťwiadczenia przed jego up┼éywem).

2. Zwracany Towar nie mo┼╝e nosi─ç ┼Ťlad├│w korzystania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalno┼Ťci Towaru.

3. Formularz o┼Ťwiadczenia o odst─ůpieniu od umowy, kt├│ry stanowi┬áZa┼é─ůcznik nr 3┬ádo niniejszego Regulaminu, jest dostarczany wraz z Towarem.┬á

4. O┼Ťwiadczenie o odst─ůpieniu nale┼╝y z┼éo┼╝y─ç:

a) listem poleconym na adres Sprzedawcy, wskazany w Rozdziale 1 ┬ž 1 Regulaminu.

b) w postaci elektronicznej i wys┼éa─ç Sprzedawcy na adres poczty elektronicznej wskazany w Rozdziale 1 ┬ž 1 Regulaminu (Sprzedawca niezw┼éocznie potwierdza Klientowi e-mailem potwierdzenie przyj─Öcia o┼Ťwiadczenia).

5. Odst─Öpuj─ůc od umowy, Klient jest zobowi─ůzany za┼é─ůczy─ç dow├│d sprzeda┼╝y ÔÇô najlepiej orygina┼é lub kopi─Ö paragonu lub faktury VAT lub inny niebudz─ůcy w─ůtpliwo┼Ťci dow├│d zakupu.

6. Konsument ma obowi─ůzek zwr├│ci─ç towar Sprzedawcy ÔÇô na sw├│j koszt ÔÇô niezw┼éocznie, jednak nie p├│┼║niej ni┼╝ 14 dni od dnia, w kt├│rym odst─ůpi┼é od umowy (do zachowania terminu wystarczy odes┼éanie towaru przed jego up┼éywem).

7. Sprzedawca ma obowi─ůzek niezw┼éocznie, nie p├│┼║niej ni┼╝ w terminie 14┬ádni od otrzymania o┼Ťwiadczenia konsumenta o odst─ůpieniu od umowy, zwr├│ci─ç konsumentowi wszystkie dokonane przez niego p┼éatno┼Ťci, w tym koszty dostarczenia (Sprzedawca zwraca najta┼äszy oferowany w Sklepie koszt dostarczenia Towaru).

8. Je┼╝eli Klient wraz z o┼Ťwiadczeniem o odst─ůpieniu nie odes┼éa┼é Towaru, Sprzedawca wstrzymuje si─Ö do zwrotu dokonanych przez Klienta p┼éatno┼Ťci do dnia otrzymania Towaru.

9. Klient może przesłać zwracany Towar na swój koszt na adres: MODELNET Andrzej Mierzejewski, 84-230 Rumia, ul. Bony 28

11. Prosimy o odsy┼éanie Towaru w miar─Ö mo┼╝liwo┼Ťci w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu.

12. Zwrot nale┼╝no┼Ťci nast─ůpi w takiej formie, w jakiej dokonywany by┼é zakup: konto bankowe lub na kart─Ö, a w przypadku zakupu za pobraniem ÔÇô na wskazane przez Klienta konto.

13. Przesy┼éki ze zwracanym Towarem nadane za pobraniem lub na koszt odbiorcy (Sprzedawcy) nie b─Öd─ů przyjmowane.

14. Kupuj─ůcemu nie przys┼éuguje prawo odst─ůpienia od umowy w przypadku towaru w postaci nagra┼ä d┼║wi─Ökowych lub wizualnych albo program├│w komputerowych dostarczonych w zapiecz─Ötowanym opakowaniu, je┼Ťli opakowanie to zosta┼éo otwarte po dostarczeniu.

Rozdział IV
Postanowienia wsp├│lne

┬ž 1
Ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych jest Andrzej Mierzejewski dzia┼éaj─ůcy pod firm─ů MODELNET Andrzej Mierzejewski wpisanej do ewidencji dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta Rumi pod numerem 10669, NIP 5882106877, REGON 220338705, z siedzib─ů Rumia (84-230), ul. Bony 28

2. Dane osobowe umieszczone w bazie danych Sprzedawcy s─ů przetwarzane wy┼é─ůcznie w celu realizacji zam├│wienia i s─ů to:

a) imi─Ö i nazwisko,

b) adres korespondencyjny,

c) numer telefonu,

d) adres e-mail,

e) informacje zawarte w logach systemowych ÔÇô w celach technicznych i statystycznych,

f) w przypadku uzyskania przez administratora wiadomo┼Ťci o korzystaniu przez u┼╝ytkownika z us┼éugi ┼Ťwiadczonej drog─ů elektroniczn─ů niezgodnie z regulaminem lub z obowi─ůzuj─ůcymi przepisami (niedozwolone korzystanie) administrator mo┼╝e przetwarza─ç dane osobowe u┼╝ytkownika w zakresie niezb─Ödnym do ustalenia odpowiedzialno┼Ťci u┼╝ytkownika.

3. Klient mo┼╝e r├│wnie┼╝ wyrazi─ç odr─Öbn─ů zgod─Ö na otrzymywanie od Sklepu materia┼é├│w reklamowo- promocyjnych.

4. Sk┼éadaj─ůc zam├│wienie, Klient wyra┼╝a zgod─Ö na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zam├│wienia, w szczeg├│lno┼Ťci na przekazanie jego danych osobowych firmie kurierskiej w celu realizacji wybranej przez Klienta formy wysy┼éki Towaru.

5. Dane osobowe mog─ů zosta─ç udost─Öpnione jedynie w celu realizacji wybranej formy wysy┼éki.

6. Dane osobowe s─ů gromadzone z nale┼╝yt─ů staranno┼Ťci─ů i odpowiednio chronione przed dost─Öpem do nich przez osoby do tego nieupowa┼╝nione, a ich przetwarzanie odbywa si─Ö w zgodzie oraz na warunkach okre┼Ťlonych szczeg├│┼éowo w:

a) ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ┼Ťwiadczeniu us┼éug drog─ů elektroniczn─ů (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1422);

b) ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182);

c) rozporz─ůdzeniu Ministra Spraw Wewn─Ötrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunk├│w technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiada─ç urz─ůdzenia i systemy informatyczne s┼éu┼╝─ůce do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. Nr 100, poz. 1024);

d) innych aktach prawa powszechnie obowi─ůzuj─ůcego.

7. Klientowi przys┼éuguj─ů prawa okre┼Ťlone w aktach prawnych, o kt├│rych mowa w ust. 6, w tym w szczeg├│lno┼Ťci do:

a) wgl─ůdu do swoich danych osobowych,

b) ┼╝─ůdania uzupe┼énienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub sta┼éego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usuni─Öcia, je┼╝eli s─ů one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zosta┼éy zebrane z naruszeniem ustawy albo s─ů ju┼╝ zb─Ödne do realizacji celu, dla kt├│rego zosta┼éy zebrane.

8. Podane dane s─ů przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), lit. b) i lit. f) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), a tak┼╝e w oparciu o pozosta┼ée przepisy wdra┼╝aj─ůce lub uzupe┼éniaj─ůce RODO, w tym w szczeg├│lno┼Ťci przepisy Ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych.
Twoje dane b─Öd─ů przechowywane nie d┼éu┼╝ej ni┼╝ jest to konieczne lub wymagane przepisami prawa, w zale┼╝no┼Ťci od podstawy przetwarzania danych osobowych.

Masz prawo ┼╝─ůdania od Administratora dost─Öpu do danych osobowych dotycz─ůcych Twojej osoby, ich sprostowania, usuni─Öcia lub ograniczenia przetwarzania; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a tak┼╝e prawo do przenoszenia danych.

Masz prawo do cofni─Öcia zgody w dowolnym momencie bez wp┼éywu na zgodno┼Ť─ç z prawem przetwarzania, kt├│rego dokonano na podstawie zgody przed jej cofni─Öciem.

Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urz─Ödu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia, ┼╝e przetwarzanie dotycz─ůcych Ciebie danych osobowych narusza przepisy prawa.

Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezb─Ödne do dokonywania transakcji w ramach serwisu modelnet.pl. Brak podania danych osobowych uniemo┼╝liwia dokonywanie transakcji.

┬ž 2
Prawa autorskie i pokrewne

1. Wszelkie tre┼Ťci zamieszczane w Sklepie, ┼é─ůcznie z tekstami, zdj─Öciami, grafik─ů, plikami audio i wideo s─ů w┼éasno┼Ťci─ů Sprzedawcy, je┼Ťli wyra┼║nie nie stwierdzono inaczej.

2. Tre┼Ťci te s─ů chronione prawem autorskim i bez zgody w┼éa┼Ťciciela mog─ů by─ç u┼╝ywane jedynie do osobistego u┼╝ytku, nie mog─ů by─ç publicznie wykorzystywane w jakikolwiek spos├│b bez pisemnej zgody w┼éa┼Ťciciela, powielane, zmieniane itp.

3. Bezprawne u┼╝ycie zastrze┼╝onego logo i nazwy Sprzedawcy jest zabronione.

4. Sprzedawca ostrzega, ┼╝e naruszenie praw autorskich i innych b─Ödzie ┼Ťcigane na drodze cywilnej lub karnej.

┬ž 3
Polityka 
cookies

1. Sklep posługuje się tzw. plikami cookies (ciasteczka).

2. Pliki te s─ů zapisywane na komputerze Klienta przez serwer Sprzedawcy i dostarczaj─ů danych statystycznych o aktywno┼Ťci Klienta, w celu dobrania naszej oferty do jego indywidualnych potrzeb i zainteresowa┼ä.

3. Oprogramowanie Sklepu zapisuje informacje w plikach cookies dotycz─ůcych nast─Öpuj─ůcych obszar├│w:

ÔÇô informacje na temat sesji,

ÔÇô ostatnio ogl─ůdane produkty,

4. Klient w ka┼╝dej chwili mo┼╝e wy┼é─ůczy─ç w swojej przegl─ůdarce internetowej opcj─Ö przyjmowania cookies, cho─ç musi mie─ç ┼Ťwiadomo┼Ť─ç, ┼╝e w niekt├│rych przypadkach od┼é─ůczenie tych plik├│w mo┼╝e wp┼éyn─ů─ç na utrudnienia w korzystaniu z oferty Sklepu.

┬ž 4
Wy┼é─ůczenie odpowiedzialno┼Ťci

1. Na stronie internetowej Sprzedawcy znajduj─ů si─Ö hiper┼é─ůcza do innych stron internetowych. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialno┼Ťci za tre┼Ťci zamieszczone na tych stronach i ich niezgodno┼Ť─ç z obowi─ůzuj─ůcym prawem.

2. Korzystanie z serwisu i pobieranie plik├│w odbywa si─Ö na odpowiedzialno┼Ť─ç Klienta.

 Rozdział V
Postanowienia końcowe

┬ž 1
Postanowienia og├│lne

1. Regulamin jest cz─Ö┼Ťci─ů zawieranej przez Sprzedawc─Ö oraz Klienta umowy sprzeda┼╝y.

2. Prawem w┼éa┼Ťciwym dla um├│w sprzeda┼╝y pomi─Ödzy Klientem a Sprzedawc─ů na warunkach okre┼Ťlonych w Regulaminie jest prawo polskie.

3. Wszelkie spory wynik┼ée w zwi─ůzku z realizowaniem um├│w sprzeda┼╝y mi─Ödzy Sprzedawc─ů a Klientem b─Öd─ů rozstrzygane w pierwszej kolejno┼Ťci na drodze negocjacji, z intencj─ů polubownego zako┼äczenia sporu.

┬ž 2

Pozas─ůdowe sposoby rozpatrywania reklamacji / spor├│w

  1. Sprzedawca w tym miejscu informuje Konsumenta o mo┼╝liwo┼Ťci skorzystania z pozas─ůdowych sposob├│w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä oraz zasadach dost─Öpu do tych procedur ÔÇô Konsument mo┼╝e skorzysta─ç z pozas─ůdowych sposob├│w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä w razie nie uznania reklamacji przez Sprzedawc─Ö. Jednocze┼Ťnie Sprzedawca wyja┼Ťnia, ┼╝e skorzystanie z pozas─ůdowych sposob├│w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä ma charakter nieprzymuszony (dobrowolny).

  2. Sprzedawca zastrzega, ┼╝e poni┼╝sze zapisy Regulaminu maj─ů charakter informacyjny i nie stanowi─ů zobowi─ůzania Sprzedawca do skorzystania z pozas─ůdowych sposob├│w rozwi─ůzywania spor├│w i nie stanowi─ů odg├│rnej zgody na udzia┼é w takim post─Öpowaniu przed publicznym/niepublicznym podmiotem ADR. Decyzj─Ö o udziale przez Sprzedawc─Ö w procedurze pozas─ůdowych sposob├│w rozwi─ůzywania spor├│w Sprzedawca podejmuje indywidualnie w stosunku do konkretnego Konsumenta. Zgod─Ö lub jej brak Sprzedawca wyra┼╝a w pi┼Ťmie stanowi─ůcym odpowied┼║ na reklamacj─Ö Konsumenta.

  3. Informacje dotycz─ůce mo┼╝liwo┼Ťci skorzystania przez Konsumenta z pozas─ůdowych sposob├│w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä oraz zasady dost─Öpu do tych procedur dost─Öpne s─ů pod adresami internetowym Urz─Ödu Ochrony Konkurencji i Konsument├│w. Informacje te s─ů r├│wnie┼╝ dost─Öpne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzecznik├│w konsument├│w, organizacji spo┼éecznych, do kt├│rych zada┼ä statutowych nale┼╝y ochrona konsument├│w, Wojew├│dzkich Inspektorat├│w Inspekcji Handlowej.

  4. Konsument posiada nast─Öpuj─ůce przyk┼éadowe mo┼╝liwo┼Ťci skorzystania z pozas─ůdowych sposob├│w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä:

  1. Konsument uprawniony jest do zwr├│cenia si─Ö do sta┼éego polubownego s─ůdu konsumenckiego, o kt├│rym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygni─Öcie sporu wynik┼éego z zawartej Umowy Sprzeda┼╝y.

  2. Konsument uprawniony jest do zwr├│cenia si─Ö do wojew├│dzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji, z wnioskiem o wszcz─Öcie post─Öpowania mediacyjnego w sprawie polubownego zako┼äczenia sporu mi─Ödzy Konsumentem, a Sprzedawc─ů.

  3. Konsument mo┼╝e skorzysta─ç tak┼╝e z bezp┼éatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsument├│w lub organizacji spo┼éecznej, do kt├│rej zada┼ä statutowych nale┼╝y ochrona konsument├│w (m.in. Federacja Konsument├│w, Stowarzyszenie Konsument├│w Polskich) w celu uzyskania bezp┼éatnej pomoc w sprawie rozstrzygni─Öcia sporu mi─Ödzy Konsumentem, a Sprzedawc─ů.

  4. Konsument ma mo┼╝liwo┼Ť─ç zwr├│cenia si─Ö do Podmiotu Uprawnionego ( podmiot ADR), o kt├│rym mowa w art. 8 Ustawa z dnia 23 wrze┼Ťnia 2016 r. o pozas─ůdowym rozwi─ůzywaniu spor├│w konsumenckich.

  1. Sprzedawca w niniejszym Regulaminie oraz w ramach Strony Internetowej udost─Öpnia tak┼╝e ┼é─ůcze elektroniczne do platformy ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi interaktywn─ů i wieloj─Özyczn─ů stron─Ö internetow─ů z punktem kompleksowej obs┼éugi dla konsument├│w i przedsi─Öbiorc├│w d─ů┼╝─ůcych do pozas─ůdowego rozstrzygni─Öcia sporu dotycz─ůcego zobowi─ůza┼ä umownych wynikaj─ůcych z internetowej umowy sprzeda┼╝y lub umowy o ┼Ťwiadczenie us┼éug.

┬ž 3
Wej┼Ťcie w ┼╝ycie i zmiany Regulaminu

1. Regulamin wchodzi w ┼╝ycie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Sklep zastrzega sobie mo┼╝liwo┼Ť─ç zmian w Regulaminie, kt├│re wchodz─ů w ┼╝ycie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do um├│w zawartych przed zmian─ů Regulaminu stosuje si─Ö wersj─Ö Regulaminu obowi─ůzuj─ůc─ů w dacie z┼éo┼╝enia Zam├│wienia przez Klienta. Nowa tre┼Ť─ç Regulaminu obowi─ůzywa─ç b─Ödzie Klienta po zaakceptowaniu przez niego zmian, o kt├│rych zosta┼é powiadomiony.

 

Za┼é─ůcznik nr 1

 

PRAWO ODST─äPIENIA OD UMOWY

Maj─ů Pa┼ästwo prawo odst─ůpi─ç od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odst─ůpienia od umowy┬áwygasa po up┼éywie 14 dni od dnia w kt├│rym weszli Pa┼ästwo w posiadanie rzeczy lub w kt├│rym osoba trzecia inna ni┼╝ przewo┼║nik i wskazana przez Pa┼ästwa wesz┼éa w posiadanie rzeczy.

Aby skorzysta─ç z prawa odst─ůpienia od umowy, musz─ů Pa┼ästwo poinformowa─ç nas tj MODELNET Andrzej Mierzejewski o swojej decyzji o odst─ůpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego o┼Ťwiadczenia (na przyk┼éad pismo wys┼éane poczt─ů, faksem lub poczt─ů elektroniczn─ů).

Mog─ů Pa┼ästwo skorzysta─ç z wzoru formularza odst─ůpienia od umowy, jednak nie jest to obowi─ůzkowe.

Aby zachowa─ç termin do odst─ůpienia od umowy, wystarczy, aby wys┼éali Pa┼ästwo informacj─Ö dotycz─ůc─ů wykonania przys┼éuguj─ůcego Pa┼ästwu prawa odst─ůpienia od umowy przed up┼éywem terminu do odst─ůpienia od umowy.

Skutki odst─ůpienia od umowy

W przypadku odst─ůpienia od niniejszej umowy zwracamy Pa┼ästwu wszystkie otrzymane od Pa┼ästwa p┼éatno┼Ťci, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyj─ůtkiem dodatkowych koszt├│w wynikaj─ůcych z wybranego przez Pa┼ästwa sposobu dostarczenia innego ni┼╝ najta┼äszy zwyk┼éy spos├│b dostarczenia oferowany przez nas), niezw┼éocznie, a w ka┼╝dym przypadku nie p├│┼║niej ni┼╝ 14 dni od dnia, w kt├│rym zostali┼Ťmy poinformowani o Pa┼ästwa decyzji o wykonaniu prawa odst─ůpienia od niniejszej umowy. Zwrotu p┼éatno┼Ťci dokonamy przy u┼╝yciu takich samych sposob├│w p┼éatno┼Ťci, jakie zosta┼éy przez Pa┼ästwa u┼╝yte w pierwotnej transakcji, chyba ┼╝e wyra┼║nie zgodzili si─Ö Pa┼ästwo na inne rozwi─ůzanie; w ka┼╝dym przypadku nie ponios─ů Pa┼ästwo ┼╝adnych op┼éat w zwi─ůzku z tym zwrotem. Mo┼╝emy wstrzyma─ç si─Ö ze zwrotem p┼éatno┼Ťci do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odes┼éania, w zale┼╝no┼Ťci od tego, kt├│re zdarzenie nast─ůpi wcze┼Ťniej.

Prosz─Ö odes┼éa─ç lub przekaza─ç nam rzecz, niezw┼éocznie, a w ka┼╝dym razie nie p├│┼║niej ni┼╝ 14 dni od dnia, w kt├│rym poinformowali nas Pa┼ästwo o odst─ůpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, je┼╝eli ode┼Ťl─ů Pa┼ästwo rzecz przed up┼éywem terminu 14 dni.

Je┼╝eli nie mo┼╝na, rozs─ůdnie oceniaj─ůc, wcze┼Ťniej obliczy─ç koszt├│w zwrotu rzeczy b─Öd─ů Pa┼ästwo musieli ponie┼Ť─ç bezpo┼Ťrednie koszty zwrotu towar├│w. Wysoko┼Ť─ç tych koszt├│w szacowana jest maksymalnie na kwot─Ö oko┼éo 200,00 z┼é PLN.

Odpowiadaj─ů Pa┼ästwo tylko za zmniejszenie warto┼Ťci rzeczy wynikaj─ůce z korzystania z niej w spos├│b inny ni┼╝ by┼éo to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy

 

 

Za┼é─ůcznik nr 2

 

..................., dn............. 20.... r.

 FORMULARZ REKLAMACYJNY

DANE KLIENTA:

Imi─Ö i Nazwisko:

Adres:

e-mail:

tel.

Nr rachunku bankowego..........................................................................................................

PRZEDMIOT REKLAMACJI:

Data nabycia towaru

Nazwa towaru

Nr paragonu/faktury

Nr karty gwarancyjnej

Og├│lna warto┼Ť─ç towaru .............................. z┼é

ZG┼üOSZENIE REKLAMACJI┬á(opis wad i okoliczno┼Ťci ich powstania):

 

Kiedy wady zostały stwierdzone

DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO:

(___) wymiana rzeczy na woln─ů od wad,

(___) usuni─Öcie wady,

(___) obni┼╝enie ceny,

(___) odst─ůpienie od umowy.

.........................................

(czytelny podpis reklamuj─ůcego)

OGÓLNE WARUNKI SKŁADANIA I UZNANIA REKLAMACJI KLIENTA

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny wzgl─Ödem Klienta, je┼╝eli sprzedany towar ma wad─Ö fizyczn─ů, kt├│ra polega na niezgodno┼Ťci rzeczy sprzedanej z umow─ů. W szczeg├│lno┼Ťci rzecz sprzedana jest niezgodna z umow─ů, je┼╝eli:

a) nie ma w┼éa┼Ťciwo┼Ťci, kt├│re rzecz tego rodzaju powinna mie─ç ze wzgl─Ödu na cel w┬áumowie oznaczony albo wynikaj─ůcy z okoliczno┼Ťci lub z przeznaczenia;

b) nie ma w┼éa┼Ťciwo┼Ťci, o kt├│rych istnieniu sprzedawca zapewni┼é kupuj─ůcego, w tym przedstawiaj─ůc pr├│bk─Ö lub wz├│r;

c) nie nadaje si─Ö do celu, o kt├│rym kupuj─ůcy poinformowa┼é sprzedawc─Ö przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zg┼éosi┼é zastrze┼╝enia co do takiego jej przeznaczenia;

d) zosta┼éa kupuj─ůcemu wydana w stanie niezupe┼énym.

2. Sprzedawca odpowiada za niezgodno┼Ť─ç towaru z umow─ů jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed up┼éywem dw├│ch lat od wydania tego Towaru Klientowi. Termin ten biegnie na nowo w razie wymiany produktu.

3. Reklamacja winna by─ç z┼éo┼╝ona na pi┼Ťmie i wys┼éana/dostarczona na adres siedziby Sprzedawcy ÔÇô na koszt Sprzedawcy ÔÇô najp├│┼║niej w terminie roku od dnia stwierdzenia niezgodno┼Ťci towaru z umow─ů.

4. Obni┼╝ona cena powinna pozostawa─ç w takiej proporcji do ceny wynikaj─ůcej z umowy, w jakiej warto┼Ť─ç rzeczy z wad─ů pozostaj─ů do warto┼Ťci rzeczy bez wady ÔÇô art. 560 ┬ž 3 k.c.

5. Klient mo┼╝e odst─ůpi─ç od umowy, chyba ┼╝e Sprzedawca niezw┼éocznie i bez nadmiernych niedogodno┼Ťci dla Klienta wymieni rzecz wadliw─ů na woln─ů od wad albo wad─Ö usunie, przy czym ograniczenie to nie ma zastosowania, je┼╝eli rzecz by┼éa ju┼╝ wymieniona lub naprawiana przez sprzedawc─Ö albo sprzedawca nie uczyni┼é zado┼Ť─ç obowi─ůzkowi wymiany rzeczy na woln─ů od wad lub usuni─Öcia wady ÔÇô art. 560 k.c.

6. Sprzedaj─ůcy zobowi─ůzuje si─Ö do rozpatrzenia reklamacji w ci─ůgu 14 dni roboczych od dnia jej zg┼éoszenia oraz poinformowania Kupuj─ůcego o wyniku rozparzenia reklamacji. W przypadku uznania reklamacji towar nale┼╝y odes┼éa─ç na adres Sprzedaj─ůcego lub wskazane przez niego miejsce wraz z poprawnie wype┼énionym formularzem reklamacji, kart─ů gwarancyjn─ů i dowodem zakupu (najlepiej orygina┼é lub kopia paragonu lub faktury VAT lub inny niebudz─ůcy w─ůtpliwo┼Ťci dow├│d zakupu).

7. Sprzedawca jest obowi─ůzany ÔÇô na sw├│j koszt ÔÇô wymieni─ç rzecz wadliw─ů na woln─ů od wad albo usun─ů─ç wad─Ö w rozs─ůdnym czasie bez nadmiernych niedogodno┼Ťci dla Klienta. Przyjmuje si─Ö, i┼╝ termin ten wynosi do 14 dni.

8. W przypadku jakichkolwiek w─ůtpliwo┼Ťci zwi─ůzanych z procedur─ů sk┼éadania reklamacji Klient mo┼╝e uzyska─ç wskaz├│wki, dzwoni─ůc pod numer telefonu ................. (koszt po┼é─ůczenia jak za po┼é─ůczenia lokalne).

ADNOTACJE SPRZEDAWCY ÔÇô DECYZJA DOTYCZ─äCA REKLAMACJI

Reklamacja zosta┼éa uznana/nieuznana z nast─Öpuj─ůcych powod├│w:

 

Data otrzymania reklamacji .....................................

Osoba rozpatruj─ůca reklamacj─Ö .....................................

Data rozpatrzenia reklamacji .....................................

Dalsze post─Öpowanie reklamacyjne ÔÇô informacje dla Klienta

 

 

(Data, piecz─ůtka i podpis

Sprzedawcy)

 

Za┼é─ůcznik nr 3

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten nale┼╝y wype┼éni─ç i odes┼éa─ç tylko w przypadku ch─Öci odst─ůpienia od umowy)

Adresat

MODELNET Andrzej Mierzejewski

ul. Kr├│lowej Bony 28
84-230 Rumia

Mail : modelnet@modelnet.pl

Tel. 730 719 726

ODST─äPIENIE OD UMOWY

Ja/My(*) niniejszym informuj─Ö/informujemy(*) o moim/naszym┬áodst─ůpieniu od umowy sprzeda┼╝y┬ánast─Öpuj─ůcych rzeczy(*) umowy dostawy nast─Öpuj─ůcych rzeczy(*) umowy o dzie┼éo polegaj─ůcej na wykonaniu nast─Öpuj─ůcych rzeczy(*)/umowy o ┼Ťwiadczenie nast─Öpuj─ůcej us┼éugi(*)

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

Imi─Ö i nazwisko konsumenta(-├│w)

Adres konsumenta(-├│w)

 

 

Podpis konsumenta(-├│w)

[tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej]

Data .............................................................

 

* Niepotrzebne skre┼Ťli─ç.