Samolot Fokker Eindecker E IV - Model Airways MA1050

Samolot Fokker Eindecker E IV - Model Airways MA1050

Model Airways

MA1050

1 184,00 zł
W magazynie

Dodaj do listy porównania
  • Samolot Fokker Eindecker E IV - Model Airways MA1050
  • Samolot Fokker Eindecker E IV - Model Airways MA1050
  • Samolot Fokker Eindecker E IV - Model Airways MA1050
  • Samolot Fokker Eindecker E IV - Model Airways MA1050
  • Samolot Fokker Eindecker E IV - Model Airways MA1050
  • Samolot Fokker Eindecker E IV - Model Airways MA1050
  • Samolot Fokker Eindecker E IV - Model Airways MA1050
  • Samolot Fokker Eindecker E IV - Model Airways MA1050
  • Samolot Fokker Eindecker E IV - Model Airways MA1050
  • Samolot Fokker Eindecker E IV - Model Airways MA1050
  • Samolot Fokker Eindecker E IV - Model Airways MA1050
  • Samolot Fokker Eindecker E IV - Model Airways MA1050
  • Samolot Fokker Eindecker E IV - Model Airways MA1050
  • Samolot Fokker Eindecker E IV - Model Airways MA1050
  • Samolot Fokker Eindecker E IV - Model Airways MA1050
  • Samolot Fokker Eindecker E IV - Model Airways MA1050
  • Samolot Fokker Eindecker E IV - Model Airways MA1050
  • Samolot Fokker Eindecker E IV - Model Airways MA1050
  • Samolot Fokker Eindecker E IV - Model Airways MA1050

Szczegóły

Dane produktu:

  • Skala 1/16
  • Długość: 63,5 mm  (25")

Zestaw zawiera wszystkie elementy potrzebne do budowy modelu, w tym m.in.:

  • Instrukcja i plany modelu
  • Odlewane części metalowe
  • Listewki drewniane
  • Części fototrawione
  • Elementy wycięte laserowo ze sklejki

Model samolotu nie zawiera lakieru, kleju i farb.

Niektóre detale modelu wymagają pomalowania.

 

Model Airways
MA1050

Opis

Skala
1/16

Opis

Myśliwiec Fokker E-IV produkowany był w zakładach Fokker Aeroplanbau w latach 1915 -1916. Założycielem zakładów był Holender Anton Fokker. Same zakłady znajdowały się w Berlinie, potem przeniesiono je do Schwerina. Niemcy zmusili Antona Fokkera do przyjęcia Hugona Junkersa jako wspólnika do Fokker Aeroplanbau. Fokker E-IV był następcą myśliwca Fokker E-III, jednak ze względu na pewne niedostatki wyprodukowano ich tylko 49 sztuk. Samolot był jednopłatem napędzanym silnikiem gwiazdowym o mocy 160 KM. Osiągał szybkość 170 km/h. Uzbrojony był w trzy karabiny maszynowe 7,92 mm (potem w dwa ze względu na trudności z synchronizacją trzech karabinów maszynowych z obrotami śmigła). Niedostatki, o których wyżej mowa to problemy ze statecznością i zwrotnością. Nie zostały odnotowane żadne zwycięstwa tego myśliwca nad myśliwcami francuskimi czy brytyjskimi. Fokker E-IV był pierwszym myśliwcem uzbrojonym w więcej, niż jeden karabin maszynowy. Prawdopodobnie ze względu na opisane wyżej wady Fokker E-IV został wycofany z użycia w 1916 roku.

Kupiłeś ten produkt?