Santa Maria - Mamoli MV42

Santa Maria - Mamoli MV42

Mamoli

MV 42

920,00 zł
Niedostępne


Dodaj do listy porównania
  • Santa Maria - Mamoli MV42
  • Santa Maria - Mamoli MV42
  • Santa Maria - Mamoli MV42
  • Santa Maria - Mamoli MV42
  • Santa Maria - Mamoli MV42
  • Santa Maria - Mamoli MV42
  • Santa Maria - Mamoli MV42
  • Santa Maria - Mamoli MV42
  • Santa Maria - Mamoli MV42
  • Santa Maria - Mamoli MV42
  • Santa Maria - Mamoli MV42
  • Santa Maria - Mamoli MV42
  • Santa Maria - Mamoli MV42
  • Santa Maria - Mamoli MV42
  • Santa Maria - Mamoli MV42
  • Santa Maria - Mamoli MV42
  • Santa Maria - Mamoli MV42
  • Santa Maria - Mamoli MV42
  • Santa Maria - Mamoli MV42

Szczegóły

Dane modelu:

  • Skala: 1/50
  • Długość: 790 mm
  • Wysokość: 565 mm
  • Konstrukcja wręgowa
  • Podwójne poszycie

Model do sklejania zawiera wszystkie elementy potrzebne do budowy modelu, w tym m.in.:

  • Plany konstrukcyjne oraz instrukcja budowy
  • Listewki drewniane
  • Laserowo wycięte części ze sklejki i litego drewna
  • Elementy fototrawione
  • Nici na olinowanie
  • Tkanina na żagle
  • Dodatki drewniane, metalowe i żywiczne
  • Podstawka wycięta laserowo

Model drewniany żaglowca nie zawiera lakieru, kleju i farb.

Niektóre detale modelu wymagają pomalowania.

Mamoli
MV 42

Opis

Długość modelu
71 - 80 cm
Skala
1/41 - 1/60
Konstrukcja kadłuba
Poszycie na wręgach
Gotowe żagle
Nie

Opis

Karawela „Santa Maria” była największym z trzech statków eskadry Krzysztofa Kolumba w jego pierwszej wyprawie w poszukiwaniu Indii w 1492 roku i stanowiła zarazem okręt flagowy. Niewielki statek wyposażony był w trzy maszty, ster z rumplem oraz szalupę. Warunki bytowe były bardzo skromne i nieznacznie poprawiły się po zainstalowaniu hamaków odkrytych na Karaibach i rozpowszechnionych w całej Europie. „Santa Maria” była wolniejsza od pozostałych dwóch żaglowców z wyprawy do Indii, „Niny” i „Pinty”. Miała przy tym duże zanurzenie, które utrudniało penetrację odkrytych lądów.

Kupiłeś ten produkt?