Royal Caroline 1749 - Mantua Model 750
Drewniany model statku Royal Caroline 1749 firmy Mantua Model 750
Drewniany model statku Royal Caroline 1749 firmy Mantua Model 750 Drewniany model statku Royal Caroline 1749 firmy Mantua Model 750 Drewniany model statku Royal Caroline 1749 firmy Mantua Model 750 Drewniany model statku Royal Caroline 1749 firmy Mantua Model 750 Drewniany model statku Royal Caroline 1749 firmy Mantua Model 750 Drewniany model statku Royal Caroline 1749 firmy Mantua Model 750

Royal Caroline 1749 - Mantua Model 750

Mantua Model

MM 750

Darmowa dostawa

1 581,00 zł
Ostatnie sztuki

Szczegóły

Dane produktu:

  • Skala: 1/47
  • Długość: 830 mm
  • Konstrukcja wręgowa
  • Podwójne poszycie dna

Model do sklejania zawiera wszystkie elementy potrzebne do budowy modelu, w tym m.in.:

  • Plany i rysunki montażowe
  • Laserowo wycięte elementy konstrukcji
  • Grawerowane pokłady
  • Elementy metalowe, w tym wszystkie rzeźby i dekoracje
  • Listewki z różnych gatunków drewna
  • Nici na olinowanie
  • Dodatki drewniane i metalowe
  • Flagi
  • Podstawka pod model

Model drewniany żaglowca nie zawiera lakieru, kleju i farb.

Niektóre detale modelu wymagają pomalowania.

Model nie mieści się w paczkomacie.

Mantua Model
MM 750

Opis

Długość modelu
81 - 90 cm
Skala
1/41 - 1/60
Konstrukcja kadłuba
Poszycie na wręgach
Gotowe żagle
Nie

Opis

W historii angielskiego budownictwa okrętowego istniały dwa jachty królewskie o nazwie Royal Caroline. Pierwszy z nich zwodowany został w 1700 roku pod nazwą Peregrine Galley i tylko na czas funkcji jachtu królewskiego zmienił nazwę na Royal Caroline. Finalnie okręt został utracony w 1761 roku w trakcie rejsu do Lizbony ale już jako okręt wojenny pod pierwotną nazwą.

Niniejszy model drewniany przedstawia drugi z jachtów o nazwie Royal Caroline i zwodowany został w 1749 roku w stoczni Deptford. Po zatonięciu pierwszego z jachtów w 1761 roku nazwa okrętu został symbolicznie zmieniona na Royal Charlotte. Żaglowiec służył królewskiej rodzinie aż do 1805 roku a został zezłomowany w 1820 roku.