Samochód Mercedes G4 - ICM 35531

Samochód Mercedes G4 - ICM 35531

ICM

ICM 35531

Dostawa od:

13,00 zł (Paczkomaty 24/7 - 1-2 dni)
156,50 zł
W magazynie

  • Samochód Mercedes G4 - ICM 35531
  • Samochód Mercedes G4 - ICM 35531
  • Samochód Mercedes G4 - ICM 35531
  • Samochód Mercedes G4 - ICM 35531
  • Samochód Mercedes G4 - ICM 35531
  • Samochód Mercedes G4 - ICM 35531
  • Samochód Mercedes G4 - ICM 35531
  • Samochód Mercedes G4 - ICM 35531
  • Samochód Mercedes G4 - ICM 35531
  • Samochód Mercedes G4 - ICM 35531
  • Samochód Mercedes G4 - ICM 35531
  • Samochód Mercedes G4 - ICM 35531
  • Samochód Mercedes G4 - ICM 35531
  • Samochód Mercedes G4 - ICM 35531
  • Samochód Mercedes G4 - ICM 35531

Szczegóły

Dane modelu:

  • Skala: 1/35
  • Długość: 171
  • Wysokość: 49
  • Liczba części: 231

Model plastikowy do sklejania zawiera wszystkie elementy potrzebne do budowy modelu, w tym m.in.:

  • Instrukcję "krok po kroku" w oparciu o rysunki poszczególnych etapów budowy modelu
  • Ramki z plastikowymi częściami
  • Kalkomanie

Model samochodu nie zawiera kleju i farb.

ICM
ICM 35531

Opis

Skala
1/35

Opis

Samochód osobowy MercedesBenz W31 G4 był terenową limuzyną przeznaczoną dla hitlerowskich dygnitarzy, wyższych oficerów SS i Wehrmachtu oraz dla samego Hitlera. Produkowany był od 1934 roku. Jeden z tych samochodów był prezentem dla generała Franco dyktatora Hiszpanii. Napęd: silnik benzynowy o mocy 100 KM, maksymalna prędkość: 67 km/h, czyli dość niska, ale miał imponujące spalanie: 38 l benzyny/100 km. Napędzane były 2 tylne osie (4 koła) lub wszystkie 3 osie (1 z przodu i 2 z tyłu). Stąd głównym przeznaczeniem tego samochodu były przejazdy paradne i w defiladach. Rama samochodu była wydłużona, co pozwalało na zamontowanie 2 kanap z wygodnymi siedzeniami dla 7 osób. Pojazdy G4 wyposażone były w tylne reflektory służące do oślepiania kierowców pojazdów zbliżających się z tyłu. Od 1937 roku samochody G4 wyposażano w mocniejsze silniki o mocy 115 KM. Mercedesy G4 produkowano do roku 1939. W sumie wyprodukowano tylko 57 tych samochodów w różnych wersjach. Do dziś zachowały się tylko trzy: jeden z nich jest w posiadaniu hiszpańskiej rodziny królewskiej (to ten po generale Franco), drugi, który po wojnie użytkowany był przez niemiecką straż pożarną, po odrestaurowaniu jest eksponatem w Muzeum Techniki Samochodów w Sinsheim.

Kupiłeś ten produkt?