Bombowiec niemiecki HE 111 H6 - ICM 48262
Model bombowca HE 111 do sklejania i pomalowania firmy ICM 48262
Model bombowca HE 111 do sklejania i pomalowania firmy ICM 48262 Model bombowca HE 111 do sklejania i pomalowania firmy ICM 48262 Model bombowca HE 111 do sklejania i pomalowania firmy ICM 48262 Model bombowca HE 111 do sklejania i pomalowania firmy ICM 48262 Model bombowca HE 111 do sklejania i pomalowania firmy ICM 48262 Model bombowca HE 111 do sklejania i pomalowania firmy ICM 48262 Model bombowca HE 111 do sklejania i pomalowania firmy ICM 48262 Model bombowca HE 111 do sklejania i pomalowania firmy ICM 48262 Model bombowca HE 111 do sklejania i pomalowania firmy ICM 48262 Model bombowca HE 111 do sklejania i pomalowania firmy ICM 48262 Model bombowca HE 111 do sklejania i pomalowania firmy ICM 48262 Model bombowca HE 111 do sklejania i pomalowania firmy ICM 48262 Model bombowca HE 111 do sklejania i pomalowania firmy ICM 48262 Model bombowca HE 111 do sklejania i pomalowania firmy ICM 48262 Model bombowca HE 111 do sklejania i pomalowania firmy ICM 48262 Model bombowca HE 111 do sklejania i pomalowania firmy ICM 48262 Model bombowca HE 111 do sklejania i pomalowania firmy ICM 48262 Model bombowca HE 111 do sklejania i pomalowania firmy ICM 48262

Bombowiec niemiecki HE 111 H6 - ICM 48262

ICM

ICM 48262

213,10 zł
W magazynie

Szczegóły

Dane modelu:

  • Skala: 1/48
  • Długość: 344 mm
  • Rozpiętość: 471 mm
  • Liczba części: 325

Model plastikowy do sklejania zawiera wszystkie elementy potrzebne do budowy modelu, w tym m.in.:

  • Instrukcję "krok po kroku" w oparciu o rysunki poszczególnych etapów budowy modelu
  • Schemat malowania
  • Ramki z plastikowymi częściami
  • Kalkomanie

Model samolotu nie zawiera kleju i farb.

Model wymaga sklejenia i pomalowania.

ICM
ICM 48262

Opis

Skala
1/48

Opis

Średni bombowiec He 111 był następcą samolotu pasażerskiego He 70 Blitz, najszybszego na początku lat trzydziestych w tej klasie. Tym samolotem zainteresowała się Luftwaffe, zakłady Ernst Heinkel Flugzeugwerke rozpoczęły w tajemnicy prace nad bombowcem. Prototyp zbudowano w listopadzie roku 1934. Produkowany był w latach 1936 -1944. Konstrukcja dolnopłatowa, metalowa, rozpiętość 22,5 m, powierzchnia nośna 86,5 m². W sumie wyprodukowano 7300 tych bombowców. He 111 napędzany był dwoma silnikami o mocy 1300 KM, szybkość 400 km/h. Uzbrojenie: 6 karabinów maszynowych 7,92 mm, działko 20 mm lub karabin maszynowy 13 mm, 2500 kg bomb. Niektóre He111H-6 mogły być uzbrajane w 2 torpedy. Załoga: 5 osób: pilot, nawigator/bombardier i 3 strzelców. He 111B po raz pierwszy użyty został w wojnie domowej w Hiszpanii. Zbombardowanie miasta Guernica to dzieło tych bombowców. W tym czasie górowały one szybkością nad myśliwcami, ale to się wkrótce zmieniło. Wersja He 111H-6 była najliczniej produkowanym bombowcem od 1940 roku. W czasie wojny samoloty te były używane przede wszystkim jako bombowce, czasem samoloty torpedowe, częściej jako transportowe. Niektóre z tych maszyn były przystosowane do przenoszenia i odpalania pocisków V1. Udział bombowców He 111H-6 w bitwie o Anglię można oglądać w wielu filmach opowiadających o tamtym czasie zwłaszcza w znanym angielskim filmie „Bitwa o Anglię”. Pełniły służbę jako transportowce dostarczające kosztem wielkich strat zaopatrzenie armii Paulusa pod Stalingradem. W ostatniej fazie wojny padały łatwym łupem alianckich myśliwców, w związku z czym wtedy służyły już tylko jako transportowce. Hiszpanie produkowali bombowce CASA na licencji. Służyły one w lotnictwie hiszpańskim do 1965 roku.

Kupiłeś ten produkt?