Focke Wulf C 30A Heuschrecke (późny) - MiniArt 41018

Focke Wulf C 30A Heuschrecke (późny) - MiniArt 41018

Miniart

MA 41018

Dostawa od:

13,00 zł (Paczkomaty 24/7 - 1-2 dni)
196,10 zł
W magazynie

  • Focke Wulf C 30A Heuschrecke (późny) - MiniArt 41018
  • Focke Wulf C 30A Heuschrecke (późny) - MiniArt 41018
  • Focke Wulf C 30A Heuschrecke (późny) - MiniArt 41018
  • Focke Wulf C 30A Heuschrecke (późny) - MiniArt 41018
  • Focke Wulf C 30A Heuschrecke (późny) - MiniArt 41018
  • Focke Wulf C 30A Heuschrecke (późny) - MiniArt 41018
  • Focke Wulf C 30A Heuschrecke (późny) - MiniArt 41018
  • Focke Wulf C 30A Heuschrecke (późny) - MiniArt 41018
  • Focke Wulf C 30A Heuschrecke (późny) - MiniArt 41018
  • Focke Wulf C 30A Heuschrecke (późny) - MiniArt 41018
  • Focke Wulf C 30A Heuschrecke (późny) - MiniArt 41018
  • Focke Wulf C 30A Heuschrecke (późny) - MiniArt 41018
  • Focke Wulf C 30A Heuschrecke (późny) - MiniArt 41018
  • Focke Wulf C 30A Heuschrecke (późny) - MiniArt 41018
  • Focke Wulf C 30A Heuschrecke (późny) - MiniArt 41018
  • Focke Wulf C 30A Heuschrecke (późny) - MiniArt 41018
  • Focke Wulf C 30A Heuschrecke (późny) - MiniArt 41018
  • Focke Wulf C 30A Heuschrecke (późny) - MiniArt 41018
  • Focke Wulf C 30A Heuschrecke (późny) - MiniArt 41018
  • Focke Wulf C 30A Heuschrecke (późny) - MiniArt 41018

Szczegóły

Dane modelu:

  • Skala: 1/35

Model plastikowy do sklejania zawiera wszystkie elementy potrzebne do budowy modelu, w tym m.in.:

  • Instrukcję "krok po kroku" w oparciu o rysunki poszczególnych etapów budowy modelu
  • Ramki z plastikowymi częściami
  • Kalkomanie

Model wiatrakowca nie zawiera kleju i farb.

Miniart
MA 41018

Opis

Skala
1/35

Opis

Historia wiatrakowca Focke Wulf C 30A zaczęła się w Hiszpanii w roku 1933 kiedy to wynalazca Juan de la Cierva zbudował i wykonał pierwszy lot na wykonanym w swoich zakładach Cierva Autogiro według swojego projektu wiatrakowcu Cierva C.30. Prototyp wywołał na tyle duże zainteresowanie specjalistów lotnictwa, że kilka krajów zakupiło licencję na ten typ aparatu latającego: Wielka Brytania (A V Roe&Co), Francja (Liore et Olivier) i Niemcy (Focke –Wulf). W sumie w wymienionych krajach zbudowano 143 seryjne egzemplarze C.30, co czyni C 30A zdecydowanie najliczniejszym przedwojennym wiatrakowcem. W Niemczech zbudowano czterdzieści samolotów jako Focke-Wulf Fw 30 Heuschrecke (Konik polny) z 7-cylindrowym silnikiem gwiazdowym Siemens Sh 14A o mocy 140 KM. Wczesne wiatrakowce cierpiały na stosunkowo długie rozbiegi. Aby skrócić długość startu, dwa samoloty C-301 zostały wyposażone w odpowiednik głowicy „skokowej” Ciervy, która umożliwiała pionowy skok samolotu już po bardzo krótkim rozbiegu. Wiatrakowce FW C 30A znalazły zastosowanie jako maszyny rozpoznawcze zwłaszcza w lotnictwie morskim. Wprawdzie nie zachowały się do dnia dzisiejszego wiatrakowce produkcji Focke –Wulf, ale liczne C 30A wytworzone w Hiszpanii i Wielkiej Brytanii są eksponatami w muzeach w Hiszpanii (nawet latający egzemplarz Cierva C30A w Muzeum Aeronautyki i Astronautyki w Madrycie ) oraz w USA, Wielkiej Brytanii a nawet Australii (wytworzone w brytyjskich zakładach AVRO).

Kupiłeś ten produkt?