Motorówka Ferrari Arno XI - Amati 1604
Model motorówki Ferrari Arno XI firmy Amati 1604
Model motorówki Ferrari Arno XI firmy Amati 1604 Model motorówki Ferrari Arno XI firmy Amati 1604 Model motorówki Ferrari Arno XI firmy Amati 1604 Model motorówki Ferrari Arno XI firmy Amati 1604 Model motorówki Ferrari Arno XI firmy Amati 1604 Model motorówki Ferrari Arno XI firmy Amati 1604 Model motorówki Ferrari Arno XI firmy Amati 1604 Model motorówki Ferrari Arno XI firmy Amati 1604 Model motorówki Ferrari Arno XI firmy Amati 1604 Model motorówki Ferrari Arno XI firmy Amati 1604 Model motorówki Ferrari Arno XI firmy Amati 1604 Model motorówki Ferrari Arno XI firmy Amati 1604 Model motorówki Ferrari Arno XI firmy Amati 1604 Model motorówki Ferrari Arno XI firmy Amati 1604 Model motorówki Ferrari Arno XI firmy Amati 1604 Model motorówki Ferrari Arno XI firmy Amati 1604 Model motorówki Ferrari Arno XI firmy Amati 1604 Model motorówki Ferrari Arno XI firmy Amati 1604 Model motorówki Ferrari Arno XI firmy Amati 1604 Model motorówki Ferrari Arno XI firmy Amati 1604 Model motorówki Ferrari Arno XI firmy Amati 1604

Motorówka Ferrari Arno XI - Amati 1604

Amati

AM 1604

Darmowa dostawa

1 541,00 zł
W magazynie

Szczegóły

Dane modelu:

  • Skala: 1/8
  • Długość 79 cm

Model do sklejania zawiera wszystkie elementy potrzebne do budowy modelu, w tym m.in.:

  • Instrukcja budowy i plany konstrukcyjne
  • Listewki mahoniowe
  • Laserowo wycięte części ze sklejki i litego drewna
  • Chromowane elementy metalowe
  • Części tłoczone z polistyrenu
  • Wydruki i kalkomanie

Model drewniany nie zawiera lakieru, kleju i farb.

Niektóre detale modelu wymagają pomalowania.

 

Amati
AM 1604

Opis

Długość modelu
71 - 80 cm
Skala
1/1 - 1/20
Konstrukcja kadłuba
Poszycie na wręgach

Opis

Na początku lat sześćdziesiątych stocznia Cantiere Timossi  zbudowała motorówkę ślizgową z 4,5-litrowym silnikiem V12. To ten sam silnik, który dał Ferrari swoje pierwsze zwycięstwo w Grand Prix z Ferrari 375 F1 na torze Silverstone w 1951 r. Achille Castoldi, kierowca który chciał ustanowić światowy rekord prędkości na wodzie zwiększył moc silnika dołączając dwa turbodoładowania. Rezultatem była motorówka o mocy 502 KM, którą osiągnął w 1953 roku maksymalną prędkość 150,19 km/h. Konstrukcja kadłuba została wykonana z drewnianych legarów pokrytych sklejką morską. Owiewka silnika i płetwa rufowa, obie w kolorze czerwonym Ferrari stały się symbolem mocy i prędkości.