Longboat XVIIIw. - Model Shipways MS1457

Longboat XVIIIw. - Model Shipways MS1457

Model Shipways

MS1457

198,00 zł
Niedostępne


Dodaj do listy porównania
  • Longboat XVIIIw. - Model Shipways MS1457
  • Longboat XVIIIw. - Model Shipways MS1457
  • Longboat XVIIIw. - Model Shipways MS1457
  • Longboat XVIIIw. - Model Shipways MS1457
  • Longboat XVIIIw. - Model Shipways MS1457
  • Longboat XVIIIw. - Model Shipways MS1457
  • Longboat XVIIIw. - Model Shipways MS1457

Szczegóły

Dane modelu:

  • Skala: 1/48
  • Długość: 299 mm (11-3/4")
  • Wysokość:  254 mm (10")
  • Konstrukcja wręgowa

Model do sklejania zawiera wszystkie elementy potrzebne do budowy modelu, w tym m.in.:

  • Instrukcję oraz plany modelu
  • Listewki drewniane
  • Elementy szkieletu wycięte laserowo z litego drewna
  • Dodatki drewniane i metalowe
  • Nici na olinowanie
  • Drukowane ornamenty
  • Podstawka

Model drewniany żaglowca nie zawiera lakieru, kleju i farb.

Niektóre detale modelu wymagają pomalowania.

Model Shipways
MS1457

Opis

Długość modelu
0 - 30 cm
Skala
1/41 - 1/60
Konstrukcja kadłuba
Poszycie na wręgach
Gotowe żagle
Nie

Opis

Longboat był największą łodzią na pokładzie osiemnastowiecznego statku. Była to główna łódź i wykorzystywano ją do komunikacji z lądem. Na wypadek sytuacji awaryjnej łodzie były zawsze w pełni zaopatrzone. Łodzie były budowane na bazie kantówki, w której deski stykały się ze sobą na równi w szwach, a nie na zakładkę. Pełny dziób, wysokie burty i cienka linia rufy sprawiały, że łódź była w miarę zdatna do żeglugi przy silnych wiatrach i stromych falach. We wnętrzu znajdowały się ławki, które mogły pomieścić od ośmiu do dziesięciu wioślarzy. Wiele tego typu łodzi wyposażano w zdejmowany maszt i żagle, co pozwalało na dłuższe rejsy. Na dziobie można było również zamontować działo okrętowe.

Kupiłeś ten produkt?